- Mój przedmiot
- Album fotograficzny
- Technologia Informacyjno - Komunikacyjna
- Dzień Bezpiecznego Internetu
- Poznajemy, rozumiemy, programujemy
- Informacje dla Uczniów i Rodziców na czas zawieszenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych
- Walentynki 2017
- Baltie
- Konkursy
- PixBlocks
- klasa VIII b
- Edukacja Informatyczna I - III
- Informatyka IV - VIII
- Nauczanie indywidualne
Edukacja Informatyczna I - III
INFORMACJE OGÓLNE DLA RODZICÓW I UCZNIÓW:
Prace wykonywane przez dzieci mogą być przesyłane na adres: informatyka@sp.turosl.pl, zapisywane i/lub drukowane, aby dziecko mogło pochwalić się nimi później w szkole.
Program Baltie 3_pobierz
Instrukcja poprawnej instalacji programu Baltie (początek filmu)
Aplikacja PixBlocks_pobierzZADANIA DLA UCZNIÓW:
Zajęcia rozwijające dla uczniów klas III ab
Zachęcam Was do rozwijania swoich umiejętności w zakresie programowania w PixBlocks. W tym celu należy się zalogować na platformie do zdalnej nauki. Śledzę Wasze postępy. Powodzenia w dalszej pracy!
Obowiązkowe:
Zajęcia z edukacji informatycznej
Kochani Uczniowie klas Ia, Ib, IIa i IIb
W związku z Dniem Dziecka Mam dla Was niespodziankę! Od dn. 1 czerwca sami decydujecie, które zadanie wykonać w PixBlocks. Ja nadal będę widziała Wasze postępy i wyniki.
Czekam na Was w aplikacji PixBlocks. Po zalogowaniu otwórzcie pracę domową i przyjrzyjcie się niespodziance!
22 kwietnia
klasa II a
Świetnie radzicie sobie z rysowaniem elementów w wyznaczonych miejscach. Przed Wami kolejne zadania w PixBlocks!
klasa I b
Gratuluję poprawnie wykonanych zadań na platformie PixBlocks. Pora na Wyzwanie nr 2!
20 kwietnia
klasy III ab
Informacje na temat lekcji dostępne w Classroom. Dołączamy korzystając z zaproszenia w wiadomości e-mail.klasa: I a
Bardzo dziękuję za świąteczne obrazki. W aplikacji PixBlocks czeka na Was praca na najbliższy tydzień - Wyzwanie_1.
POWODZENIA!klasa: II b
Gratuluję poprawnie wykonanych zadań na platformie PixBlocks. Niestety jeszcze nie wszyscy dołączyli do klasy.
Już dzisiaj czeka na Was praca na kolejny tydzień.
POWODZENIA!15 kwietnia
klasa I b
W aplikacji PixBlocks czeka na Ciebie praca na najbliższy tydzień - Wyzwanie_1.
POWODZENIA!klasa: II a
Cieszy mnie Wasza aktywność na platformie PixBlocks. Niestety nie wszyscy spośród was wykonali pracę domową. Po zalogowaniu się proszę wybrać zakładkę: Prace domowe.
Już dzisiaj czeka na Was praca na kolejny tydzień.
POWODZENIA!8 kwietnia
klasa I b
W aplikacji PixBlocks możesz stworzyć świąteczny obrazek. Jeśli wybierzesz kolejno: Kurs 1 > Lekcja 1 > Zabawa 2 lub klikniesz na: praca domowa to będziesz mieć szansę na zapełnienie białej przestrzeni kolorowymi obrazkami, w tym pisankami. Będę widzieć Twoją pracę z poziomu nauczyciela. Nie musisz jej zapisywać ani przesyłać.
Czekam na Twoją pracę domową :)
6 - 8 kwietnia
klasy: II ab
W bieżącym tygodniu nauczysz się rysować używając do tego zadania napisanego przez siebie programu.
W tym celu obejrzyj projekt, który dostępny jest pod linkiem:
https://scratch.mit.edu/projects/279356434
Jeśli chcesz, możesz stworzyć swój własny program w aplikacji Scratch. Aby zobaczyć jak to zrobić kliknij na przycisk: „Zajrzyj do środka”.
To trudne zadanie! Nie martw się jeśli się nie uda!
Możesz też porysować w PixBlocks. Zaloguj się a odkryjesz jaka niespodzianka czeka tam na Ciebie.
Życzę Ci powodzenia!
6 kwietnia
klasa I a
W aplikacji PixBlocks możesz stworzyć świąteczny obrazek. Jeśli wybierzesz kolejno: Kurs 1 > Lekcja 1 > Zabawa 2 lub klikniesz na: praca domowa to będziesz mieć szansę na zapełnienie białej przestrzeni kolorowymi obrazkami, w tym pisankami. Będę widzieć Twoją pracę z poziomu nauczyciela. Nie musisz jej zapisywać ani przesyłać.
Czekam na Twoją pracę domową :)
klasy III ab1 kwietnia
klasa I b
W tym tygodniu wraz z czarodziejem Baltiem pouczysz się matematyki - będziesz mieć możliwość porównywania liczb, decydowania która z dwóch liczb jest większa. Możesz wzorować się na ćwiczeniach w multimedialnym podręczniku.
30 marca, 1 kwietnia
klasy: II ab
W tym tygodniu rozpoczniesz samodzielną przygodę z programem Scratch. Przypomnisz sobie i utrwalisz umiejętności sterowania duszkiem ale w wersji on-line.
Kliknij poniżej!
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Możesz stworzyć swój pierwszy własny program. Pomoże Ci w tym samouczek "Animuj duszka".
Możesz go obejrzeć kilka razy zanim podejmiesz próbę stworzenia własnej animacji.
Jeśli zechcesz zmienić lub dodać duszka to skorzystaj z pomocy samouczka "Dodaj duszka".
Życzę Ci powodzenia!
klasy III ab
klasa I a
W ciągu tego tygodnia możesz doskonalić komputerowe rysowanie. Poza programem Paint możesz korzystać z kolorowanek on-line. Swoje prace możesz wydrukować lub wykonać fotografie. Chętnie je obejrzę.
25 marca
klasa III ab
Popracuj z czarodziejem Baltiem. Obejrzyj film "Powtarzanie":
Możesz zbudować własny program z zastosowaniem pętli.
klasa I b
Przypomnij sobie zasady pracy z czarodziejem Baltiem. Obejrzyj film "Pierwsze kroki":
https://dlaucznia.migra.pl/teraz-bajty.-informatyka-dla-szkoly-podstawowej.-klasa-i/program-baltie/klasa II a
Wybierz i pokoloruj dwie ilustracje: https://dlaucznia.migra.pl/teraz-bajty.-informatyka-dla-szkoly-podstawowej.-klasa-ii/rysunki-do-kolorowania/